Foreldreuttalelser

”Min mann og svigerinne har begge gått i Ullevålssletta Barnehage da de var små, og min svigerinnes 3 barn har alle gått i barnehagen. Min mann og hans bestevenn har også vært venner siden de lekte sammen i sandkassa i barnehagen. God pedagogikk, 40-år gamle tradisjoner med teater, læring, sang og lek, fantastisk personale som ønsker barna alt vel og hyggelige foreldre var overbevisende argumenter for at vår datter også skulle gå i samme barnehage. Jeg er i dag svært fornøyd med at vi fikk plass her, og med den utviklingen hun får her som basis for resten av hennes liv!”

"Vi har hatt barn i tre forskjellige barnehager oppigjennom, og ingen av de andre har hatt tilsvarende positivt fokus på utendørsaktiviteter. En typisk uke inneholder både skikurs, aking og svømming – og det setter vi utrolig pris på!"

Vi er stolte av denne barnehagen fordi den er liten nok, koselig nok og trygg for våre barn.