Blåveisen 3-6 år

Velkommen til Blåveisen! Her på Blåveisen er vi opptatt av barns medvirkning og mulighet til å være med å forme dagen, småbarnskultur, fysisk fostring og stimulere barnas nysgjerrighet.

Blåveisen er storbarns-avdelingen vår, med 12 barn i alderen 3-6 år. Rose Andrea er pedagogisk leder på avdelingen, og hun har ansvaret for det pedagogiske arbeidet, foreldresamarbeid og oppfølging av barna.

Sammen med henne jobber Ania som pedagogisk medarbeider.

På blåveisen jobbes det mye i smågrupper. Vi ønsker å skape gode relasjoner mellom barna og ønsker at barna skal oppleve vennskap og glede over å være sammen. Vi ønsker å skape ro til læring og kreativitet. Vi er mye på tur og kan tilby tur for alle hver uke. Vi har språkgrupper og førskolegruppen har egen førskoleklubb i tillegg til friluftsskole/skiskole 1 gang i uka.